woensdag 6 september 2017

terugkeer / retour

Ik mis mijn blogjes toch wel, dus ik probeer mijn blog nieuw leven in te blazen. Facebook en Instagram zijn makkelijk en snel, maar ik kan er niet genoeg woorden in kwijt.

Mes messages sur le blog me manquent, alors j'essaie de le faire revivre. Facebook et Instagram sont facile et rapide, mais je n'arrive pas à y mettre suffisamment de mots pour m'exprimer.

Wat doe ik vandaag? Niet veel. Zo meteen even naar de tandarts en dan... alle potjes jam die ik heb gemaakt een etiketje geven en een lapje stof over het deksel doen. Toch nog aardig wat werk!

Qu'est-ce que je fais aujourd'hui? Pas grand-chose. Tout à l'heure j'irai chez le dentiste et après... je donnerai une étiquette à tous mes pots de confiture et je mettrai un bout de tissu sur le couvercle. Ça fait un bon boulot quand-même.

4 opmerkingen:

  1. Wat een potjes met verse vitamientjes ...
    Hier heb je inderdaad nog wat werk aan ...
    Maar eigen oogst smaakt zo lekker ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is veel werk als je zoveel potjes gevuld hebt!
    En leuk dat je weer eens wat blogt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bonne idée de reprendre ton blog, je suis contente de te retrouver. Les photos sur Instagram, c'est bien joli mais pour moi, ça manque de convivialité.
    Tu as une belle réserve de confitures, bravo !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. C'est pour les mêmes raisons que je préfère les blogs !

    BeantwoordenVerwijderen