zondag 4 september 2011

swap calendrier de la rentrée

Bij Softy doe ik mee met de swap "calendrier de la rentrée" (kalender voor het begin van het nieuwe schooljaar). Het is het idee van de adventskalender, met iedere dag in september een pakje te openen. Met Priscilia had ik afgesproken dat we onze pakketten pas op 30 augustus zouden versturen. En gisterenochtend kreeg ik haar pakket en gisterenmiddag kreeg zij het mijne. En konden we meteen beginnen, de eerste drie pakketjes gisteren en vandaag de vierde! En morgen de vijfde...

Chez Softy je participe au swap "calendrier de la rentrée". C'est l'idée du calendrier de l'avant, avec un cadeau à ouvrir chaque jour du mois de septembre. Avec Priscilia on s'était mis d'accord de n'envoyer nos colis que le 30 août. Et hier matin j'ai reçu son colis et hier après-midi elle a reçu le mien. Et on pouvait commencer tout de suite avec les trois premiers cadeaux h ier, et le quatrième aujourd'hui! Et demain le cinquième...

Hier is de "kalender", een supertas vol met cadeautjes. Het is een gigapakket, enorm! Ik heb een knutseltijdschrift er bij gekregen om me zoet te houden voor ik alle pakketjes uit mag pakken. Ik ben zo nieuwsgierig.

Voici mon "calendrier, un sac énorme plein de cadeaux. C'est un colis gigantesque! Elle m'a donné un magazine en plus pour me tenir au calme avant de pouvoir déballer les cadeaux. Je suis tellement curieuse.

2 opmerkingen:

  1. je te pique la photo de mon sac plein, pour mon blog, j'ai oublié de faire cette dernière photo avant l'envoi!

    bisous, priscilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een superleuk idee zeg. ik zat al te denken van de week dat ik graag zoiets voor mijn zusje wil maken en wist niets eens dat mensen dat echt deden voor elkaar behalve in de kraamtijd. echt superleuk idee.! hoe lang ben je zelf bezig geweest om een tas te vullen??zo leuk om iemand te verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen