donderdag 17 november 2011

Voorbereidingen voor de kerstmarkt / préparations pour le marché de Noël

Met mijn schoonzussen en vriendinnen zijn we fanatiek bezig om een voorraadje te maken voor de komende kerstmarkten.

Avec mes belles-soeurs et mes copines nous sommes en train de faire un petit stock de cadeaux pour les marchés de Noël à venir.

kerstengelen
des anges de noël

vogelvoerbundels
des branches avec de la nourriture pour les oiseaux

ik zal nog eens een mooiere foto maken: tafelstukjes van schors met lichtjes
je ferai une plus belle photo: des décorations de table avec de l'écorce et des lumières

Nog meer eten voor de vogels
Encore plus de nourriture pour les oiseaux.

decoratieve nestjes
des nids décoratifs


de kerstboom van wel een meter hoog
l'arbre de noël d'environ un mètre de hauteur

houten bakjes voor kerstpakketjes
des trucs en bois pour faire des paquets cadeau


chutney voor in de houten bakjes
du chutney pour dans des paquets cadeau






























5 opmerkingen:

  1. salut!

    tu bosses sacrément dur toi aussi!!
    c'est superbe, ça donne envie!!
    bravo!

    bisous, priscilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vous avez drôlement bien travaillé ! bonne idée que la nourriture pour les oiseaux : c'est quelque chose qu'on ne voit pas souvent et c'est sympa !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Ik zag de foto van de houten bakjes! Weet u waar ik deze kan verkrijgen??
    Alvast bedankt
    Groeten
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Isabelle,
    deze bakjes maken we op het activiteitencentrum waar ik werk. Als je me een mail stuurt met een email-adres, dan kan ik daar evt. meer over vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan me mailen op vermeerschisabelle@hotmail.com
      Kan je me de afmetingen vermelden?
      Heel erg bedankt!
      Isabelle

      Verwijderen